Jumaat, 14 Oktober 2011

Kring2.. "Hello!"

Hari ni rasa mengarut plak nak tepek gambar handset2 yang pernah aku guna start dari mula pakai handset sampai skrg..hehe

ni 1st handset aku yg paling season skali.. hehe.. punya la besar gaban.. time ni abah beli sebab aku masuk uitm kat arau thn 2000.. sebab jauh di hujung semenanjung, abah pun beli la sebuah handset utk aku.. tapi time ni mmg nampak gah ler jugak, almaklum lah time tu tak ramai lagi yg pakai handset.. aku ler antara beberapa org yg ada handset.. so wpun besar gaban, kira bangga la jugak.. hehe


Lepas tu rasanya aku ada guna handset siemens.. tapi gambornya takde kat sini.. after that aku bertukar pulak ke handset nokia 3210.. waktu tu handset ni dah dikira handset yang mahal ler jugak.. tapi ada gak lebih mahal skit, nokia 3310.. aku pun menyimpan angan2 utk memilikinya suatu hari nanti..

kemudian apabila dah ada duit lebih skit, aku pun membeli nokia 3310.. waktu tu mahal lagi handset ni, nak dekat 600.. aku beli time discount dpt la 400 lbh.. handset ni dah old of stock, takde kuar dah skrg ni.. waktu dulu2 simcard punya la mahal, 200 lbh.. tapi kalau skrg ni murah je simcard..


lepas tu aku ada guna beberapa handset lagi rasanya.. tapi tak ingat model apa, yg pastinya masih nokia.. lepas tu pulak aku beli nokia 6120 ni.. mmg best handset ni sbb pink gitu.. nampak ladies.. tapi handset ni kamera dah tak berapa clear, kabur je nampak.. maka finally aku bertukar ke nokia C6-01.. dah masih dipakai sehingga sekarang..


hehe, my paling best handset setakat ni sbb touch screen.. hehe.. after all, nampak sgt aku ni penggemar nokia kan.. wpun dah kuar jenama lain yg best2 spt samsung, htc, blackberry etc, aku masih tetap pilih nokia.. dah sebati kot dlm diri.. hehe.. alkisahnya ttg handset2 ku.. tamat cerita..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan