Khamis, 29 September 2011

JPS Di Hatiku

Aku telah bekerja di JPS selama 5 tahun 1 bulan.. bole dikira satu tempoh masa yang lama juga.. berikut di 'list' kan tarikh2 penting sepanjang perkhidmatanku..

24/8/2006 : Melapor diri di JPS Ibu Pejabat

24/8/2006 - 16/9/2006 : Mengikuti kursus induksi khusus dan suaikenal jurutera baru JPS. Di akhir kursus, dapat surat penempatan di Bahagian Korporat (dahulunya dikenali sebagai Bahagian Pembangunan Korporat)

19/9/2006 : Melapor diri di Bahagian Pembangunan Korporat. Ditempatkan di Seksyen Pentadbiran dan Hal Ehwal Korporat. Disebabkan kekangan tenaga kerja di seksyen lain, aku dipindahkan ke Seksyen Pengesanan dan Penilaian

9/2/2008 : Bertunang dengan Muhammad Helmi bin Rahim

26/7/2008 : Hari pernikahan aku & suami

20/10/2008 : Ditukarkan ke Seksyen Pusat Sumber dan Pengurusan Maklumat

23/4/2009 : Melahirkan anak pertama, Nur Aqilah binti Muhammad Helmi

27/4/2011 : Melahirkan anak kedua, Nur Faqihah binti Muhammad Helmi

1/8/2011 : Bertukar ke bahagian baru, Bahagian Rekabentuk dan Empangan. Ditempatkan di Unit Rekabentuk 1, Seksyen Rekabentuk

Ni meja aku masa kat Bahagian Korporat. Rindunya kat kawan2 korporat dulu..

Ni plak meja aku kat Bahagian Rekabentuk dan Empangan..

Aku berazam untuk bekerja bersungguh2.. Hasrat di hati nak apply master dan jugak ambik PE. InsyaAllah akan ku usahakan.. Amin..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan