Khamis, 29 September 2011

My Birthday Celebration

Usiaku telahpun mencecah angka 3 baru2 ini.. huhu.. dah 30 tahun dah umur aku.. rasa cepat sgt masa berlalu.. masa aku mula2 kenal suami aku dulu baru 19 thn, skrg dah 30 thn dah.. hehe

Sempena bday aku yang ke 30 thn, suami aku nak belanja makan.. kitorg pun celebrate hari jumaat lepas, one day after my bday.. lepas maghrib kami pun bertolak dari sentul ke san francisco di bangi.. thanks dear hubby for belanja.. n dpt hadiah perfume jugak.. tapi.. kek tak dpt lagi.. hehe

Akak yang comel manja

My hubby

 Ibu & adik yg comel bulat

Minuman

Akak punya - spaghetti carbonara

Ayah punya - Lamb chop

Ibu punya - chicken chop

Adik nak try ambil penutup botol air mineral


2 ulasan:

  1. Yg qilah punye tu mesti x abis... Jd siapa yg mkn...hmmm jeng jeng jeng...

    BalasPadam
  2. Hehehe.. aku ngan helmi la yang makan.. sape lagi? hehe

    BalasPadam