Sabtu, 22 Oktober 2011

Luahan di Petang Hari

Hari ni saya rasa bosan sgt2.. iye la model plaxis saya bos belum check lagi.. so saya sangatlah bosan nak menunggu bila la bos nak siap semak properties & phase2 dalam model plaxis saya.. arggh nak study buku2 engineering ni rasa malas pulak.. (sambil melirik ke arah jam..) hmm masa pun dah kul 3.45pm.. lagi 45minit je lagi nak balik.. sabar lah.. hehe.. isnin depan pulak saya kena pegi muar untuk lawatan tapak bersama kak wani & kak hajar.. hopefully keje bole siap dlm 1 hari sebab kalau kena continue the next day rasa berat skit la pulak.. iye lah nanti mesti b* sakit sbb full.. nak pam plak nanti nak letak mana nak bawak balik.. huhu.. saya ni jarang2 gi outstation, sbb tu sblm ni tak risau, selalu direct breastfeed je.. uwaaa..

Nak pegi outstation saya plak yg sedih, tak pernah lagi berenggang dengan si kecil.. lagi pulak dia tu anak manja ibu.. tak nampak ibu depan mata dia, dia pun apa lagi..menangis la.. Ada satu benda lagi tak sabar next week.. patiently wait for it aini.. hehe.. betul tak abg?

Mode : *seronoknya sebab esok lusa coti.. time 4 familyyy*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan