Khamis, 8 Disember 2011

Mata Ke Hati

Segalanya bermula dari pandangan mata, apabila mata melihat maka akan menyusup ke dalam hati.. Demikianlah juga peribadi dan pengalaman yang ditunjukkan oleh wanita ini yang menjadi kebanggaan saya. Saya amat mengagumi beliau. Antara tokoh wanita yang berjaya dalam kerjayanya dan pemberi motivasi yang bisa membangkitkan aura positif dalam diri setiap pendengarnya.


Beliau ialah Prof Dr Muhaya Mohamad. Beliau adalah seorang ophthalmologist dan pakar lasik di Prince Court Medical Centre. Saya juga suka menonton program bual bicara beliau Mata Ke Hati. Mana la tau satu hari nanti saya berhasrat nak buat rawatan lasik bagi merawat rabun saya ni, boleh saya berjumpa beliau. Insya Allah.. Klik Di Sini







Hopefully one day saya akan jadi seperti beliau.. known as Prof Dr Nurul Aini Muhamad Mokhtar (eheheh.. motivasi diri kena tinggi, baru la matlamat akan tercapai, insya Allah)

2 ulasan: