Jumaat, 2 Disember 2011

Saya Yang Lemau


Semenjak dua menjak ni mood dan semangat saya udah semakin down.. May b antara beberapa faktor kat bawah ni kot..

- Saya sangat letih sejak akhir2 ni.. balik keje then masak for dinner, menguruskan anak2, siapkan brg2 anak, iron baju dsb.. masuk tido pun lewat, bgn tido lagi la lewat..

- Saya banyak kena belajar benda baru, mcm2 software.. sampai otak saya jadi letih..

- Saya memikirkan masalah berat bdn saya yang makin bertambah hari demi hari ni.. org kata breastfeed anak berat bdn turun, tapi saya ni tak pun..

- Ni dah end of the year kot.. kalau early of the year tu mesti bersemangat dan berkobar2 nak achieve mcm2 target.. (alasan)

- Saya tak sabar nak masuk rumah baru.. supposed rumah saya siap dan boleh diduduki bln disember ni.. tapi postpone sampai februari la pulak sbb belum dpt CF.. hopefully pemaju jgn postpone lagi, kalau tak nak tuntut ganti rugi.. haha..

- Saya tak sabar nak bercuti2 malaysia dgn family saya.. dah lama tak cuti2 dengan husband n anak2..

- And last but not least, saya tak sabar nak tunggu bonus bln disember ni.. eheheh.. my husband, my daughters n i nak shopping baju2 baru.. eheheheh..

- Chaiyok2.. sentiasa positifkan diri dalam apa jua keadaan..


p/s : Happy Disember kawan2.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan