Khamis, 11 Ogos 2011

Kisah Aku dan Dia

Pelik pulak rasanya tetiba nak bercerita ttg kisah aku dan dia.. hehe.. sesaje je sebab tgh boring skrg ni agaknya.. pertemuan kami bermula pada tahun 1999 di mana pada waktu itu aku sedang menyambung pelajaran dalam bidang matrikulasi kpm di kolej yayasan pelajaran mara bangi.. pertemuan yang tidak dirancang sebab aku cuma bertujuan untuk meneman kawanku berjumpa dengan kawannya, dan dia pulak meneman kawannya berjumpa dengan kawanku.. sejak dari pandangan pertama, aku mcm dah tau yg dia ni akan jadi 'someone' dlm hidup aku satu masa nanti.. tapi just dalam fikiran je la sbb time tu muda lagi n baru nak sambung pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi.. kengkadang tu ada la jugak calling2 sbb baru berkenalan.. after aku abis matrik, dpt pulak kat uitm arau.. uihh jauhnya.. masih lagi berhubung dan berutus surat (time tu internet2 ni x canggih lagi, masih lagi zaman mengutus surat..hehe) tapi dah semakin kurang sebab bz ngan study, assignment yang melambak n exam kot.. ingat lagi dia pernah bagi aku valentine card, masih simpan lagi rasanya.. tu dulu, skrg tak mo dah celebrate valentine2 ni.. after grad thn 2004, aku kembali contact2 ngan dia n tak sangka akhirnya kami couple (betul2 dah x ingat tarikh couple), tapi yang ingatnya time tu aku keje jadi cikgu sambilan kat sekolah rendah.. pastu tunang 9/2/2008, nikah 26/7/2008, majlis di belah pihak lelaki 2/8/2008. Alhamdulillah sehingga kini kami telah dikurniakan 2 org puteri yang comel dan akan sentiasa menjadi belahan jiwa dan pengarang jantung kami.. Semoga hubungan yang dibina atas dasar cinta ini akan terus berkekalan selama2nya hingga ke Syurga.. Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan