Rabu, 3 Februari 2010

Jenjalan..

Hye..

Di sini ada beberapa gambar latest aqilah n farisa.. Diorg tgh main2.. Hehehe.. Skrg ni farisa dah takde nangis2 lagi.. Heppi je dia main2 ngan aqilah.. Farisa dah nak tumbuh gigi skit.. Dah rasa tajam2 kat gusi dia.. Aqilah belum lagi..


And cerita selanjutnya... Ari ahad lepas, aku, helmi, hanis n aqilah gi berjalan2 kat the mines.. And kitorg decide nak tgk wayang cite Adnan Sempit.. Best gak ler cite ni asyik tergelak2 je.. Aqilah nasib baik tak buat hal dlm wayang tu.. Dia tido je, lenguh gak tangan pegang dia.. Tapi kalau dia menjerit mau satu wayang dengor.. Adoi.. hehehe =)


Ini lah seba serbi cerita terkini ku.. Hehehe.. Nanti ada cerita terbaru akan di'update' lagi k.. Daaaaa =D

3 ulasan:

  1. Tanpa Nama4/2/10 10:58 PG

    comelnya dua2 budak kinit tu...
    aiyoo manyak lindu..
    tgk farisa feminin jer, si qilah bukan nk dipakaikan skirt macam farisa..
    nanti aku balik..aku x kira..mau bilikan dia skirt gak..
    ooo konon x kasi aku bwk qilah g karok, yg dia bawak tu xpe lak...aku x kira mau bawak dia jugak..hehehe..yahooooooo...

    BalasPadam
  2. Aiyo nanti aku beli jugak la skirt untuk dia.. Nanti pakai skirt asyik terangkat2 je nampak pampers.. Ko blanja kan la aqilah baju2 yang ladies skit.. Hehehe =)

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama9/2/10 11:49 PG

    mana gambo lain ni laaaaaaaaaaaaaaa
    adoiiiiiiiii

    BalasPadam